Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

További ajánlataink

Termékleírás
A termék speciális összetevőket tartalmaz. Minden egyes benne található tápanyag a szervezet normál működését segíti. Négyféle összetevője külön-külön is fantasztikusan hat, így együtt alkalmazva őket pedig különösen hatékony.

Zöld tea
A zöld teát kevéssel a teaszüret után gőzölés, melegítés útján bontják le a tealevelekben megtalálható polifenol-oxidáz enzimet, így az erjedés leáll. A későbbiekben a leveleket formázzák és minőségüknek megfelelően válogatják és szárítják. A minőségi teák feldolgozását kézzel végzik. A tea leginkább említésre méltó pozitív hatása összetevőiben rejlik. Antioxidatív vegyületei közül legfontosabbak a polifenol szerkezetű flavonoid vegyületek, melyek nagy koncentrációban fordulnak elő a teában. Például egy liter tea megközelítőleg 1 gramm polifenolt tartalmaz. A fekete teával szemben a zöld tea a fent említett előnyös hatású anyagokból valamivel többet tartalmaz, illetve a zöld teában kevesebb koffein található.

A zöld tea méregtelenít, serkenti az anyagcserét, gyorsítja a zsírégetést
Csökkenti a rákos, daganatos betegségek kialakulásának lehetőségét
Antioxidáns hatású, azaz segít lebontani a pusztító szabad gyököket
Csökkenti a koleszterinszintet, ezáltal a szívbetegségek kialakulásának lehetőségét
Ellazítja a vérereket, ami csökkentheti a magas vérnyomást
A zöld tea erősíti az immunrendszert, ezáltal véd a fertőzések ellen
Fluoridtartalma óv a fogszuvasodástól
Koffein tartalma élénkítő hatású, serkenti a szellemi teljesítőképességet
Fejfájás ellen is hatásos
Éberségnövelő, lecsökkenti az alvásszükségletet, kondícióban tartja az elmét
Látásjavító, megőrzi a szemgolyó nedvességtartalmát és fiatalságát
vese-, epe-, és a különböző hólyagkövek kialakulását is gátolja
Vizelethajtó, aminek méregtelenítő tulajdonságait köszönheti

A zöld tea elkészítése
Teakészítéshez mindig alacsony ásványtartalmú, színtiszta és klórmentes vizet használjunk. A vizet semmiképpen se mikróba, és ne műanyag vízforralóba melegítsük, hanem lehetőleg olyan rozsdamentes acél vízforralóban, amit csak erre a célra használunk. A leforrázandó mennyiség a zöld teák esetében 2 dl vízre számolva 1 teáskanál. A tea áztatására a legmegfelelőbb a máztalan vörös, többször kiégetett agyagkanna. Fém vagy műanyag kannát semmi esetre se használj. Természetesen porcelánkannát használhatsz, de soha ne mosd el belülről, csak kiöblíteni szabad!
A vizet addig forrald, amíg nem bugyog, majd vedd le a tűzről, és hagyd visszahűlni 70 fokra. Csakis ha visszahűlt, akkor öntsd rá a levelekre. Azonnal fedd be, és mindössze 1-3 percig hagyd állni, majd szűrd le. Azonban meglepő módon a zöld tea leveleit másodszor is le lehet forrázni, ugyanis a második forrázáskor egészen más hatóanyagok oldódnak ki belőle. Ilyenkor már 5-8 percig is áztathatod a leveleket.

CLA
A CLA olyan egészséges zsírsav, melyet a gyógyszertárakban is megtalálsz, hiszen tudományos kísérletek bizonyították, hogy használatával nem billen fel a zsír és az izom közötti fontos egyensúly a szervezetben, mely a zsírégetéshez és a karcsúság megőrzéséhez szükséges.
A CLA jótékony hatásai
Zsírégető tulajdonságú zsírsav
Izomzatépítést elősegítő
Ismert antioxidatív és immunrendszer erősítő hatás
Erős anyagcsere gyorsító
Izomzatvédő hatású
Testkompozíció javító
Növeli a fizikai teljesítőképességet
Rák ellen a CLA készítménnyel

A CLA hatásmechanizmusa egyik esetben sem tisztázott. Bár nem tudni, pontosan miért rákellenes a CLA, de úgy látszik, hogy sok esetben a rákkeltő anyagokkal lép közvetlen reakcióba, csökkentve ezzel egyből rákkeltő potenciájukat. A kutatók szerint a CLA minden stádiumban mérsékli a daganatos sejtek képződését, így használható megelőzésre és a tumor növekedésének mérséklésére is egyaránt. Egy ideig azt gondolták, hogy talán a rákellenes hatás abból következik, hogy a CLA antioxidáns anyag, azonban már biztosan kijelenthetjük, hogy nem mutat antioxidáns tevékenységet, ezt több vizsgálat is egyértelműen megerősítette.

Cukorbetegség ellen a CLA készítménnyel
A diabetest megelőző és vércukorszint-csökkentő hatás, úgy tűnik, fokozza az inzulinérzékenységet, így mérsékli a vércukorszintet, és hasznos lehet 2-es típusú cukorbetegség esetén. Úgy gondolják, hogy a vércukorszint-csökkentő hatásnak köze van ahhoz, hogy a CLA némileg aktiválja a receptorok csoportjába tartozó peroxisoma proliferátor aktivált receptorok különböző altípusait, melyek befolyással bírnak a szénhidrát- és zsíranyagcserére, plazma lipid szintjének csökkentése, testösszetételt két irányból pozitívan módosító hatás.

A CLA mellékhatásai
A CLA a hosszú tanulmányok során mindig biztonságosnak bizonyult, és nem tapasztaltak különösebb mellékhatást. Napi 3 gramm felett igen ritkán hányásinger, hasmenés jelentkezhet.

Szója lecitin
A lecitin leginkább ismert arról, hogy segít lebontani a zsírokat. Sejtszinten van jelen testünkben, és bár nem számít esszenciális tápanyagnak, mindazonáltal kulcsfontosságú szerepet tölt be a tápanyagok és hulladékok sejtjeinkből ki- és beáramoltatásában. Évtizedek óta használják a magas koleszterinszint mérséklésére, ugyanis megakadályozza a zsírok és a káros koleszterin lerakódását a szív falában, az artériákban, és az erekben, vagyis elősegíti a keringési rendszer egészséges állapotának megtartását. Szintén emiatt a tulajdonsága miatt a lecitint előszeretettel alkalmazzák májzsugorodás kialakulásának megakadályozására is. Mivel a lecitin támogatja a zsírok lebontását, és gyorsítja az anyagcserét, ezért a szója-lecitint fogyókúrák kiegészítőjeként is használják.

A lecitin hatékony segítség a front érzékeny embereknek. Olyan sportolók számára is nélkülözhetetlen, akiknek a teljesítményét ízületi fájdalmak korlátozzák. A lecitin egészséges színt ad a hajnak és csökkentheti a hajhullást. Segítségével megelőzhető és kezelhető az ekcéma kialakulása. Javíthatja az emlékezőképességet emellett enyhe nyugtató hatású. Mézzel bevéve jó agytevékenység-serkentő. Idős, étvágytalan, kedvetlen embereknek kiváló roboráló és tonizáló szer. Jó székletlazító és puffadás gátló hatásáról is ismert.

A lecitin hatóanyagai:
Két B-vitamin származék a lecitin fő alkotóelemei: a kolin (B11 vitamin) és az inozit (B8 vitamin). Számos egyéb előnyös tulajdonságaik mellett az idegrendszerre, az agy működésére, és a memóriára gyakorolt hatásuk ismert. Fő forrásuk a szója lecitin, a tojássárgája és a marhamáj.

Figyelmeztetés
Különösen erős ízületi fájdalmak esetén (például időváltozáskor) a szokásos mennyiségnek a többszöröse is fogyasztható a CLA kapszulából. Semmiféle káros hatása nem ismert, túladagolni lehetetlen. Tartós szedése lassíthatja vagy megakadályozhatja az epehólyagban keletkező koleszterin kövek növekedését, kialakulását.

L-Carnitine
Az l-Carnitine-ról mindenkinek a zsírégetés jut először eszébe, ami teljesen érthető, hiszen az egyik leghatékonyabb a zsírégetést elősegítő kiegészítés.
Az L-carnitine egy nagyon jelentős esszenciális tápanyag, amely annyit tesz, hogy a szervezet nem képes magától előállítani, így nekünk kell a beviteléről gondoskodnunk. A karnitin tehát egy aminosav származék, és nem tartozik a fehérjék építőkövei közé. Mind a szív-, mind a vázizomban is megtalálható. Az l-karnitin molekulák gerincét a lizin nevű aminosav képezi.
Mivel az L-carnitine a zsírsav szállítórendszer alkotója, így a zsírokban lévő energia csak rajta keresztül használható fel, tehát a zsír energiává történő átalakításához szükséges.
Az L-Carnitine jótékony hatásai
Fokozza az izmok erőnlétét és hatékony az izomláz csökkentésében
Csökkenti a testzsír mennyiségét
Hozzájárul az egészséges szívműködéshez, fokozza a szívizom erőnlétét
Csecsemők és kisgyermekek szervezetében korlátozott mérték a karnitin termelése, ezért különösen a terhes és szoptató anyák L-karnitin igénye jelentősen megnő
Mivel az L-karnitint elsősorban a hús- és tejtermékek tartalmazzák nagyobb mennyiségben, a vegetáriánus táplálkozás a szervezet L-karnitin szintjének csökkenéséhez vezethet
Az immunrendszer legyengülésével, a krónikus kimerültséggel, ill. az ids korral együtt jár a szervezet alacsonyabb L-karnitin szintje
Segíti az edzések utáni regenerációt
Enyhíti az izomszövet sérüléseit.
Megköti az anyagcsere során létrejövő savakat
Csökkenti a szervezet tápanyagigényét

Az L-Carnitine előnye sportolók számára
Az L-Carnitine javítja az izmok oxigénellátását, ezen kívül megakadályozza a tejsav felhalmozódását az izmokban. Antikatabolikus hatású, védi az izomfehérjéket. Természetesen fogyasztása nem csupán sportolók részére, hanem más nehéz fizikai munkát végzőknek is egyaránt, rendkívül hasznos. Az L-Carnitine gyorsítja a zsírok elégetését, ami által energia szabadul fel, tehát javít a kitartáson, a testi teljesítőképességünkön. Nem is gondolnánk, de a testi és lelki megterhelés esetében bizony megnő a szervezet L-Carnitine szükséglete. Az L-Carnitine kiegészítő bevétele javítja a maximális aerob teljesítőképességet és elősegíti a glikogén-takarékosságot a hosszan tartó, nagyobb megterhelés esetén.

Rendszeres testmozgással párosítva igazán látványos eredményt lehet elérni a fogyasztásával.

Napi ajánlott mennyiség: 3 gélkapszula
Így is ismerheti: CLA Plus 90 db, CLAPlus90db, CLA Plus (90 db)
Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.

^